תקנון אריאלה – חנות חיות
ברוכים הבאים לאתר וליישומון (אפליקציה) של אריאלה, חנות המובילה במוצרי בעלי חיים.
האתר והאפליקציה פועלים לטובת לקוחותינו, על מנת לספק לכם חווית קנייה נוחה ומתקדמת. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תקנון האתר והאפליקציה, מבנה, עיצוב ושירותים הכלולים בהם, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת. ללקוחות המשתמשים באתר ובאפליקציה לא יהיו טענות או תביעות בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו עקב ביצועם.
שונות בין חנות פיזית לחנות מקוונת
החנות האינטרנטית והאפליקציה מתנהלות כחנות עצמאית, ועל כן ייתכנו הבדלים במחירים, במבצעים ובמלאי בין החנות המקוונת לחנות הפיזית.
כתובת ושעות פעילות
כתובת: רחוב פיק״א 13, ראשון לציון.
שעות הפעילות: ימים א-ה בין השעות 9:00 – 21:00.
טלפון לבירורים והזמנות: 03-620-6208.
הזמנת מוצרים
ביצוע הזמנה דרך האתר והאפליקציה
במידה וביצעתם הזמנה דרך האתר או האפליקציה והמוצר חסר במלאי, אנו ניצור אתכם קשר טלפוני בזמן הקצר ביותר ונעדכן אתכם לגבי זמן האספקה המשוער. במידה ולא ניתן לספק את המוצר, הלקוח יוכל לבחור להמתין להגעתו למלאי או לבטל את ההזמנה ללא עלות.
אופן ביצוע הזמנה ותשלום
בעת ביצוע הזמנה דרך האתר או האפליקציה תועברו לדף הסליקה המאובטח, בו ניתן לשלם עם כרטיסי אשראי מסוג: ויזה, ישראכרט, מאסטר כארד.
לאחר ביצוע התשלום יישלחו אליכם 2 הודעות בדואר האלקטרוני: אחת על אישור ההזמנה והשנייה על אישור התשלום.
תשלום
התשלום מתבצע בפועל רק לאחר אישור ההזמנה על ידי צוות החנות.
מעקב אחר הזמנה
ניתן לבצע מעקב אחר מצב הזמנתכם דרך כניסה לאתר או לאפליקציה תחת לשונית “החשבון שלי”.
אזורי חלוקה ומועדי אספקה
משלוחים בגוש דן
אנו מתחייבים לספק את המשלוח עד 5 ימי עסקים בגוש דן והסביבה, אך נעשה כל מאמץ לספק את הזמנתכם לפני כן.
אזורים מרוחקים
ביישובים מרוחקים יותר, האספקה תהיה תלויה במרחק מהמוקד הלוגיסטי. עלות המשלוח תחושב לכל הזמנה בנפרד, ואנו נעדכן אתכם כאשר ההזמנה תתקבל אצלנו.
הודעה על זמני אספקה
לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו הודעת SMS ו/או דואר אלקטרוני המאשרת את מועד האספקה. במידה ותהיה עיכוב כלשהו, הלקוח יידע ויוכל לבחור בין המתנה למוצר לבין ביטול ההזמנה וקבלת החזר כספי מלא.
מדיניות פרטיות
שמירה על פרטיות
חברת אריאלה מתחייבת לשמור על פרטיכם ולא למסור אותם לצד שלישי, להוציא את חברת האשראי המפעילה את הסליקה באתר או באפליקציה, ללא קבלת אישור מוקדם מכם. פרטי הפעולות שתבצעו באתר ובאפליקציה יועברו בפרוטוקול אבטחה מוצפן SSL, על מנת להבטיח הגנה מרבית על נתוניכם.
במידה ויתרחשו תקלות טכניות בשרת ולא נקבל את הזמנתכם מכל סיבה שהיא, לא תחויבו עבור הרכישה. במידה וביצעתם הזמנה בשעות פעילות החנות ולא יצרו עמכם קשר טלפוני תוך 3 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, אנא אל תהססו ליצור עמנו קשר על מנת לוודא קבלת ההזמנה.
מדיניות החזרת מוצרים וביטולים
ביטול עסקה והחזרת מוצרים
ניתן לבטל הזמנה שבוצעה דרך האתר או האפליקציה עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר, בהתאם לחוק הגנת הצרכן. המוצר יוחזר באריזתו המקורית, ללא שימוש, ובתנאי שלא נעשה בו כל נזק. החזר כספי יינתן עבור המוצר, למעט דמי המשלוח.
מוצרים שאינם ניתנים להחזרה
מוצרים פתוחים, מוצרים בהזמנה מיוחדת או מוצרים פגי תוקף אינם ניתנים להחזרה או להחלפה, אלא אם נמצאו פגומים במועד קבלתם.
שימוש באתר ובאפליקציה
השימוש באתר ובאפליקציה מותר לכל אדם, בכפוף להסכמתו לתנאים אלו. באתר ובאפליקציה ישנם חומרים, כגון: תמונות, קישורים ומידע, המוגנים בזכויות יוצרים ע”י החנות ו/או ע”י גורמים מצד שלישי. אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לפרסם, למכור, לקחת חלק במכירה, להשתמש באתר או באפליקציה או בחלק מהם, ע”מ ליצור יצירה נגזרת, לנצל את האתר, האפליקציה ו/או את תוכנם לכל מטרה אחרת למעט המטרה לשמה הם נוצרו.
שירות לקוחות
יצירת קשר
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה, בירור או בקשה מיוחדת דרך דף יצירת הקשר באתר, ביישומון, בטלפון: 03-620-6208, או באמצעות דוא”ל: [email protected].
אנו מתחייבים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולספק לכם שירות אישי ואיכותי.
תקנון אריאלה – חנות חיות
ברוכים הבאים לאתר וליישומון (אפליקציה) של אריאלה, חנות המובילה במוצרי בעלי חיים.
האתר והאפליקציה פועלים לטובת לקוחותינו, על מנת לספק לכם חווית קנייה נוחה ומתקדמת. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תקנון האתר והאפליקציה, מבנה, עיצוב ושירותים הכלולים בהם, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת. ללקוחות המשתמשים באתר ובאפליקציה לא יהיו טענות או תביעות בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו עקב ביצועם.
שונות בין חנות פיזית לחנות מקוונת
החנות האינטרנטית והאפליקציה מתנהלות כחנות עצמאית, ועל כן ייתכנו הבדלים במחירים, במבצעים ובמלאי בין החנות המקוונת לחנות הפיזית.
כתובת ושעות פעילות
כתובת: רחוב פיק״א 13, ראשון לציון.
שעות הפעילות: ימים א-ה בין השעות 9:00 – 21:00.
טלפון לבירורים והזמנות: 03-620-6208.
הזמנת מוצרים
ביצוע הזמנה דרך האתר והאפליקציה
במידה וביצעתם הזמנה דרך האתר או האפליקציה והמוצר חסר במלאי, אנו ניצור אתכם קשר טלפוני בזמן הקצר ביותר ונעדכן אתכם לגבי זמן האספקה המשוער. במידה ולא ניתן לספק את המוצר, הלקוח יוכל לבחור להמתין להגעתו למלאי או לבטל את ההזמנה ללא עלות.
אופן ביצוע הזמנה ותשלום
בעת ביצוע הזמנה דרך האתר או האפליקציה תועברו לדף הסליקה המאובטח, בו ניתן לשלם עם כרטיסי אשראי מסוג: ויזה, ישראכרט, מאסטר כארד.
לאחר ביצוע התשלום יישלחו אליכם 2 הודעות בדואר האלקטרוני: אחת על אישור ההזמנה והשנייה על אישור התשלום.
תשלום
התשלום מתבצע בפועל רק לאחר אישור ההזמנה על ידי צוות החנות.
מעקב אחר הזמנה
ניתן לבצע מעקב אחר מצב הזמנתכם דרך כניסה לאתר או לאפליקציה תחת לשונית “החשבון שלי”.
אזורי חלוקה ומועדי אספקה
משלוחים בגוש דן
אנו מתחייבים לספק את המשלוח עד 5 ימי עסקים בגוש דן והסביבה, אך נעשה כל מאמץ לספק את הזמנתכם לפני כן.
אזורים מרוחקים
ביישובים מרוחקים יותר, האספקה תהיה תלויה במרחק מהמוקד הלוגיסטי. עלות המשלוח תחושב לכל הזמנה בנפרד, ואנו נעדכן אתכם כאשר ההזמנה תתקבל אצלנו.
הודעה על זמני אספקה
לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו הודעת SMS ו/או דואר אלקטרוני המאשרת את מועד האספקה. במידה ותהיה עיכוב כלשהו, הלקוח יידע ויוכל לבחור בין המתנה למוצר לבין ביטול ההזמנה וקבלת החזר כספי מלא.
מדיניות פרטיות
שמירה על פרטיות
חברת אריאלה מתחייבת לשמור על פרטיכם ולא למסור אותם לצד שלישי, להוציא את חברת האשראי המפעילה את הסליקה באתר או באפליקציה, ללא קבלת אישור מוקדם מכם. פרטי הפעולות שתבצעו באתר ובאפליקציה יועברו בפרוטוקול אבטחה מוצפן SSL, על מנת להבטיח הגנה מרבית על נתוניכם.
במידה ויתרחשו תקלות טכניות בשרת ולא נקבל את הזמנתכם מכל סיבה שהיא, לא תחויבו עבור הרכישה. במידה וביצעתם הזמנה בשעות פעילות החנות ולא יצרו עמכם קשר טלפוני תוך 3 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, אנא אל תהססו ליצור עמנו קשר על מנת לוודא קבלת ההזמנה.
מדיניות החזרת מוצרים וביטולים
ביטול עסקה והחזרת מוצרים
ניתן לבטל הזמנה שבוצעה דרך האתר או האפליקציה עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר, בהתאם לחוק הגנת הצרכן. המוצר יוחזר באריזתו המקורית, ללא שימוש, ובתנאי שלא נעשה בו כל נזק. החזר כספי יינתן עבור המוצר, למעט דמי המשלוח.
מוצרים שאינם ניתנים להחזרה
מוצרים פתוחים, מוצרים בהזמנה מיוחדת או מוצרים פגי תוקף אינם ניתנים להחזרה או להחלפה, אלא אם נמצאו פגומים במועד קבלתם.
שימוש באתר ובאפליקציה
השימוש באתר ובאפליקציה מותר לכל אדם, בכפוף להסכמתו לתנאים אלו. באתר ובאפליקציה ישנם חומרים, כגון: תמונות, קישורים ומידע, המוגנים בזכויות יוצרים ע”י החנות ו/או ע”י גורמים מצד שלישי. אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לפרסם, למכור, לקחת חלק במכירה, להשתמש באתר או באפליקציה או בחלק מהם, ע”מ ליצור יצירה נגזרת, לנצל את האתר, האפליקציה ו/או את תוכנם לכל מטרה אחרת למעט המטרה לשמה הם נוצרו.
שירות לקוחות
יצירת קשר
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה, בירור או בקשה מיוחדת דרך דף יצירת הקשר באתר, ביישומון, בטלפון: 03-620-6208, או באמצעות דוא”ל: [email protected].
אנו מתחייבים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולספק לכם שירות אישי ואיכותי.